Domy dla dzieci im. Jana Pawła II

Zespół Niepublicznych Placówek
Opiekuńczo-Wychowawczych
Domy dla dzieci
Jasieniec Iłżecki Dolny 52,
27-100 Iłża , woj. mazowieckie

tel/fax: 048 616-01-16

całodobowo
Dom dla dzieci nr 1 tel. 695 250 161
Dom dla dzieci nr 2 tel. 695 250 162
Dom dla dzieci nr 3 tel. 607 581 072


od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00
Sekretariat tel. 695 250 160

Możliwość dokonywania wpłat
na działalność placówki:
Bank PeKaO S.A. II oddział Radom
Nr konta:
03 1240 3259 1111 0010 0533 3340

Archiwum

Dom Matki i Dziecka w Jasieńcu Iłżeckim Dolnym z filią w Starachowicach przy ul. 1 Maja 13b,realizuje zadanie pn. zapewnienie opieki i wychowania dzieciom przez organizowanie i prowadzenie placówki opiekuńczo-wychowawczej /Dom Dziecka/ od 1 stycznia do 31 grudnia 2013r.


Zadanie jest realizowane

1. zgodnie z umową nr 1/2013r o wsparcie realizacji zadania publicznego zawartego w dniu 25 stycznia 2013 w Radomiu między Powiatem Radomskim z siedzibą w Radomiu, zwanym dalej „Zleceniodawcą” reprezentowanym przez:

1.Mirosława Ślifirczyka – Przewodniczącego Zarządu Powiatu Radomskiego

2.Waldemara Trelkę – Członka Zarządu Powiatu Radomskiegoa:


  • Mirosława Ślifirczyka – Przewodniczącego Zarządu Powiatu Radomskiego

  • Waldemara Trelkę – Członka Zarządu Powiatu Radomskiego

a

  • Caritas Diecezji Radomskiej, reprezentowanym przez

Ks. Grzegorzem Wójcikiem- Dyrektora Caritas Diecezji Radomskiej
zwanym dalej „Zleceniobiorcą”

Zleceniodawca zlecił Zleceniobiorcy realizację zadania publicznego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010r Nr 234, poz. 1536), zwanym dalej „ustawą”, określonego szczegółowo w ofercie złożonej przez Zleceniobiorcę w dniu 28.12.2012r. z uwzględnieniem aktualizacji kosztorysu, zwanego dalej, zadaniem publicznym, a Zleceniobiorca zobowiązał się wykonać zadanie publiczne w zakresie i na warunkach określonych w niniejszej umowie.

 

Zleceniodawca zobowiązał się do przekazania na realizację zadania publicznego kwotę dotacji w wysokości 998 400 zł (słownie dziewięćset dziewięćdziesiąt osiem tysięcy czterysta złotych) co stanowi kwotę 3200 zł (słownie trzy tysiące dwieście złotych) miesięcznie na utrzymanie każdego dziecka skierowanego do Domu Matki i Dziecka przez Powiatowe Centrum Pomocy w Radomiu na rachunek bankowy Zleceniobiorcy:

 

Pekao S.A. II O/Radom

Nr rachunku: 52124032591111001004300572

 

aneksem nr 1 z dnia 6 lutego 2013r. do umowy Nr 1/2013 z dnia 25 stycznia 2013r. (opisanej powyżej)

Zleceniodawca zobowiązał się do przekazania na realizację zadania publicznego kwotę dotacji w wysokości 1 689.600 zł (słownie jeden milion sześćset osiemdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset złotych) co stanowi kwotę 3200 zł (słownie trzy tysiące dwieście złotych) miesięcznie na utrzymanie każdego dziecka skierowanego do Domu Matki i Dziecka przez Powiatowe Centrum Pomocy w Radomiu na rachunek bankowy Zleceniobiorcy:

Pekao S.A. II O/Radom

Nr rachunku: 52124032591111001004300572